סבתא סורגת.


כשהייתי קטנה, בכיתה ג' או אולי ד',
לא הייתי זזה מטר בלי הגומי שלי-
רצועת גומי-תחתונים שקשורה בקצוות.
מה זאת אומרת בשביל מה?! 
בשביל לשחק סבתא סורגת מתי ואיפה שבא לי.

כשקצת גדלתי, וכבר לא התעניינתי בשעשועים ילדותיים,
כי שאפתי להיות נערה מתוחכמת שקוראת ספרים של קורט וונגוט,
הופתעתי לגלות שמעבר לים בכלל קוראים למשחק שזנחתי "עריסת חתול",
וכשהכרתי לפני כמה שנים את אינה פלורנטין,
שבדיוק הקימה מותג לבגדים ופריטי טקסטיל לתינוקות,
ושאלתי אותה:"היי, אינה, מה זה השם הזה ettel bettel"?
היא סיפרה לי בסוד שגם זה סבתא-סורגת-עריסת-חתול, 
רק ביידיש.

עוד סיפרה לי אינה שהיא בחרה בשם הזה למותג שלה,
כי הוא קליל ועדין ונעים ומשחקי, וקצת נוסטלגי ועושה כיף ,
וזו התחושה שהיא רוצה ליצור גם בבגדים ובאביזרים שהיא מעצבת.
לדעתי היא מצליחה.
האצבעות נפרשות, הגומי נמתח ו-שלאק!!-
הנה הסבתא סורגת.















תוויות: , , , , , , ,